Magnetism

Skum känsla i magen.....den är skön, på samma gång gör den ont!
Känns som att jag har en magnet däri, som formligen d r a r  mig åt ett håll. Den skiter i hur läget är, den ser ingenting, den är fullständigt hänsynslös i sin framfart.

Jag VET att detta är helknas, men jag känner mig förlorad.....Det är ingen idé att kämpa emot, för det går inte!

Idag..

..är det däremot lite värre.....*fan*

Saker i livet blir sällan som man har tänkt sig & det som händer nu har jag inte tänkt alls.
Samtidigt har jag så svårt att låta bli....att tänka på.....

Jag önskar att situationen var så mycket annorlunda än den är & ingenting kan jag göra åt den heller....möjligtvis förvärra den!
Hur jag än vänder & vrider så kommer jag alltid ha röven bak, så är det...även med detta : (
Ser som ingen lösning på det heller, därav kommer min frustration.

Home

Gud vad skönt det är att komma hemifrån!
Har inte längtat hem det minsta!

Mötte min väns mamma på affären idag, hon frågade hur jag mådde...Log och svarade att jag var Ok!
Bra, Du ser så snygg ut, sa hon! *asch*

Känner mig rätt Ok, försöker att leva & inte analysera så mycket. Funkar bra - just nu!




Bråttom!

Hinner egentligen inte skriva nu, men jag gör det ändå......

Det har varit lite knasigt här den senaste veckan....Mycket tankar osv...fast det är ju inget nytt ;)

Nu ska jag bege mig norrut ett tag.....Ber att Du som läser detta är rädd om Dig!

Varm Kram!

Tired

Time flies and I am doing nothing......Had a friend over yesterday for a cosy chat, she even helped me get my application done properly.  Thank you C!

Before that I spoked with my Norwegian friend Ina on the phone - long for her & I miss her like crazy!
She´s coming to Sthlm  friday, but since I´m in Hudiksvall, we cannot meet *damn*

Well, well, guess I have to take a flight over to Bergen before New Year anyway!

Harmoni

Har varit hemifrån en vecka....skönt & välbehövligt!

Umgicks med underbara människor & insåg faktiskt rätt mycket under tiden....
Bland annat att jag ska sluta ta skit, från alla inklusive mig själv, dessutom insåg jag att kärleken är så vacker, också att jag kommer att få ta del av den en dag, när jag är redo.

Jag ska skippa alla "låtsas"kompisar jag omger mig med & inte ta uppskattning så allvarligt.....för hur det än är......så väger handling mer än ord. Jag brukar lätt falla för personer som har talets gåva, men om de aldrig handlar, så......

Jag har fått mycket sagt till mig, många komplimanger, några råd & åsikter, som alla är värda en tankeställare.....

Just nu trivs jag!