Negativ energi...

...är mindre bra, men vi drabbas av den alla mellan varven.
Vi hade ett möte imorse, som fullständigt flödade av negativism....Men någonstans bör den ju ändå komma ut, sa någon.
Vi måste värna om varandra, sa en annan.

Tänker på något som en tredje person sade igårkväll, då vi också hade möte....Hon sa att hon läst i DN, en artikel om positiva tankar och att man inte bör älta saker som man ändå inte kan förändra!

Det var lite huvudet på spiken tycker jag!! Så efter mötet imorse, rann det där negativa av mig! Det var skönt!
Man ska inte gå runt och bära på skräp!

Så det så!

Och att i n t e lyckas...

...egentligen skulle denna rubrik heta "Förlåt!"

Ibland blir det tokigt...och ibland blir det ännu mera tokigt...
Jag lyckades toka till det igår - inte bara en gång!
Jag vill härmed be om ursäkt till Er som drabbades av mig igår!

Förlåt!

Att lyckas...

...är fantastiskt! Det spelar ingen roll med vad!

Jag tror att jag i alla fall är på väg a t t lyckas och det känns rätt coolt!
När livet erbjuder många saker på en gång är det lätt att hamna lite vilse...
...då är det bra att ha någon som kan hålla om en och visa lite ungefär vart man ska gå...

Så ser jag mig själv just nu....som en vägvisare med famnen öppen, så att den som vill kan komma in och gå ur den lite närsom....för det är ju så....det man håller kärt ska man vara rädd om.....Och det är jag!

Till alla som förstår :

GRODA!