Livet händer...

...hela tiden.

Det finns många sidor av livet och den form det tar.

Många ingredienser ska samsas däri. Är livet inte tråkigt, kan det heller aldrig upplevas som kul.

Finns inte stressen kan Du inte uppleva och uppskatta lugnet.

Just idag upplever jag sorg, min dotter upplever det än mer än jag, tyvärr, för hon stod närmare...


Mitt i allt går livet vidare - det måste det göra. Men att förstå en förlust tar lite längre tid - och det måste det också få göra.

Livet händer - hela tiden!

Fredag...

...kväll.....mörkt ute nu ju.
Helgen ska spenderas ihop med Gummi-Tarzan....alltid nåt...eller?

För 10 år sedan...

...stod jag och knöt en bukett, när chefen kom in och talade om att ett flygplan hade kraschat in i WTC i NY.

Jag trodde att det var ett dåligt skämt, men chefen sa att det var på riktikgt. Inte förrän jag kom hem kunde jag själv ta del av nyhetsbilderna på TV.

Ofattbart - att människor kan göra så mot sin nästa. Vi borde alla respektera varandra och allas våra olikheter. Vi måste lära våra barn att olika inte är farligt, utan berikande. Det inte jag kan, kanske Du kan? Jag ser ut såhär, men inte Du.

Vi är alla lika - på insidan.

Jag vet att allas våra hjärtan är röda...

Snälla...

... tankar gör Dig vacker!


Oh my God!

Long time no see!!

Har varit precis här hela tiden, men ändå inte...

Läste just min Lillas blogg. Hon skriver ruskigt bra alltså. Undrar just var hon har fått det ifrån...?

Sressen ligger på ûber-max just nu. Känns som att man inte hinner någonting! Man är än här - än där!

Det finns som liksom inte tid avsatt till någonting. Det är som att man måste smita ifrån jobbet - för att jobba!

Svårt att förstå kanske, men det känns himla olustigt faktiskt! Jag märker nu att mina fingrar har rysligt bråttom.

Jag brukar kunna hålla mig borta från stress, ganska bra, men just nu är det svårt : (