Tenta tenta tentaaaa...

...eller nåt. Skriver, läser, refererar, citerar och väntar på att min mentor ska komma och säga hur det ska vara - på riktigt.

Samtidigt har jag en massa annat i skallen. Mormor som håller på att försvinna, min dröm och min framtid gör sig påmind såhär års, när det våras. Jag ska dit, så är det bara!

Se så och Killevipp...

SOL underbar SOL...

...sitter här på balkongen med datror utan sladdar på bordet - najs!

Har uträttat massa måsten, men inte motionerat... : (

Vet inte om jag ska sätta fart med tentan, eller om jag ska fira helg med att
ta en välförtjänt tupplur...? *hmmm*

Nåväl... det blir väl som det blir med allt....? Bra:)

Tjohopp och Killevipp

Ok dag...

...idag!

Har varit extraordinärt duktig idag. Har fått hjälp, men ändå - cred till mig, som helst av allt vill krypa ur min kropp och själ och försvinna en stund....

Det var längesedan...

...jag kände mig såhär totalt dränerad på energi!

Jag är i ett tillstånd som jag inte är van att befinna mig i - och värre kommer det kanske att bli...rätt snart.

Har en tenta att skriva - och exakt åtta dagar på mig att fixa den!

Skulle de släppa en handgranat vid min sida är det nästan så jag skulle rycka på axlarna.... (om jag hade några axlar kvar att rycka på, vill säga)

Nog om allt - over and out!

Pallar inte...

...någonting just nu.

Allt är ett enda virrvarr av tankar & känslor.

Svårt att hålla fokus, men försöker vara där jag är. Jag har en massa borden, egentligen, men jag skiter i dem....just nu iaf.

Suckar mycket - orkar mindre. Kastas mellan hopp och förtvivlan och undrar samtidigt hur länge det ska vara så.


Jag behöver en kram...

Just nu...

...är det mycket i mitt liv som är oviktigt....faktiskt.

Annat orkar jag inte riktigt bry mig om. Jag är här och nu - allt annat kan faktiskt vänta!

Ja, så är det...

Är man inte klok...

...så kan man alltid göra sig dummare!

Eller nåt...

Idag efter jobb p r o m e n e r a d e jag hem :)

Jag har jobbat på samma ställe sedan 2007 och idag var första gången jag tog apostlahästarna

hem. Det tog ett tag, men eftersom jag var inställd på att det inte skulle gå på en kvart, så var
det inte så farligt ändå. Man tänker bra när man promenerar - eller så tänker man inte alls! Det har också ett syfte i sig, tycker jag.

Väl hemma väntade en skön stund med fredagskaffe på balkongen.


Nu är det vår!
Nu är det helg!

Killevipp


Jag behöver...

...detta:

* semester

* egen tid

* lugn o ro

* harmoni

* ett hemligt ställe

* penna & papper


Jag är på väg...

...framåt!

Känns skönt/bra/malligt och kul!

Inte så motigt, men önskar se resultat snart. Skönt med samtal imorgon : )

Promenerade en kvart, sen cyklade jag mig svettig 25 minuter innan dusch och middag.

Nu blir det som vanligt plugg - innan sovdags.

Kille, killevipp

♥  ∞

Magert...

...käk idag.

Har avstått socker hela veckan = duktig tjej! Som att avstå alkohol för en
alkoholist. Men det har gått förvånansvärt bra!

Sitter här framför alla tänkbara sociala medier och försöker plugga....
200 sidor åtgärdsprogram.

Men jag trivs, hur som helst. Jag är där jag helst av allt vill vara, men jag
vet också att jag samtidigt är på väg - framåt, på flera områden.

Hurra för mig!

Tjipp, Tjopp & Killevipp

♥  ∞

Insikt...

...kan vara bra, insikt kan svida, insikt kan ge lugn.

Just nu kommer insikter till mig oftare än förr. Jag både skräms

av dem samtidigt som jag välkomnar vissa. 

Det häftiga är hur annorlunda jag tänker - nu när jag förstår!

Det är skitball : )

Pluggar just nu och måste fortsätta...

Killevipp, sålänge! 

Nöjd...

...med dagen, såhär långt.

Många sjuka på jobb, fick stänga - OCH fick skjuts hem, via pizzerian och middag med tre av de
käraste personerna i min närhet! Många skratt blev det.

Sen gick vi hem och jag skulle plugga hade jag tänkt, men.....hade inte fått in alla arbeten jag
skulle sammanställa - och - eftersom det inte brinner i knutarna, så blir det en kväll i soffan för
min del!

Dagarna går så fort nuförtiden, jag hinner inte ens ha tråkigt, eller fundera på VAD jag ska göra...

Har pratat med en av mina bästa och hon har samma drömresmål som jag! Så kanske, kanske att det
blir av i sommar!! Hoppas, hoppas! Äntligen!

Näpp, nu blire soffa.....*hopp* och Killevipp!