Små barn - små bekymmer...

...eller nåt i den stilen...

Jag är mamma till en tonårstjej, som är min allra största skatt.
Mår hon kass, mår jag sämre....så är det bara.
Jag vill bara ta upp henne i knäet, blåsa bort det onda och säga att allt blir bra...
Men det är ju inte riktigt så det funkar nu...

Jag mår sämre....tyvärr....

A men Herre Gud!

Posten kom....jag var på väg in i duschen, tog upp ett kuvert och öppnade det.....

Yeiks! Ett kort från någon som betyder mycket för mig & en present låg däri!
Kastade mig på telefonen och tackade, hade jag ringt en halvtimme senare hade jag missat...

Någon blev glad för min skull, någon tyckte det var välförtjänt och "på tiden"! Någon blev glad för att jag har det bra!

Jag älskar någon!

TACK!

Jag älskar...



...mycket just nu, både människor nära mig och livet i sin enkelhet!
Regnet som smattrar mot fönstret, känslan av att få göra vad jag vill.
Jag älskar möjligheten att få krypa ner i sängen fast klockan är mitt på dagen.
Små ögonblick som just nu fyller mitt liv, jag älskar att beröra, men också att beröras.



Jag älskar!

Total Junkie...



...for water!

MYSKVÄLL!




Detta plus två vänner på balkongen.....Tisdagkväll...... SEMESTER!!


Livet leker - faanimej!

Sov Gott

Att komma hem...



Mycket känslor nu...
Känslan av att komma hem...det välkända, det egna...mitt.
Just den frasen "att komma hem" kan ha olika betydelser...

Idag kom jag hem, till det som är mitt...men jag har också kommit hem, i livet och så sakteliga i mig själv!


Jag är hemma - definitivt!

Groda


Se mes ter

Japp, nu så...är den äntligen här!
Känns lyxigt värre att få dessa veckor....göra vad jag vill, skippa saker jag "borde"...

Jag är glad, ja, rentav lycklig! En känsla jag minns men varit utan alltför länge...
Jag känner mig värd den, till fullo och jag försöker dela med mig av den, samtidigt suger jag ut varje minut, varje ögonblick är för värdefullt för att kastas bort.

Igårkväll satt jag på en klippa vid en sjö....vattnet var spegelblankt och det var svårt att förstå att det jag såg var verkligt.
Jag doppade ena foten i vattnet och kände kylan omsluta den...senare på natten blev jag desto varmare....av något jag själv sade... Det som är nu är fantastiskt, märkligt, underbart och innerligt, genuint, men det är verkligt och så jäkla häftigt!

Tre timmar...

...kvar av arbetsdagen, sen så......har jag fyra härliga veckor att göra vad jag vill med.
Det kommer att kännas konstigt att inte vara nära dem jag är van att vara just n ä r a...
Men närhet hoppas jag få i överflöd ändå ; )

*mys å killevipp*

"Att...

...skriva ett kärleksbrev är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig!"

- Carl-Gustaf Lindstedt

Du berör mig!


Ont...

..i kroppen :(

Inser att jag inte är 20 år längre....

Det gör inte så mycket, för jag bara ler....

Jag ger Dig...

...min morgon - jag ger Dig min dag!

How wonderful...

...life is - when You are in the world!

Namaste


En underbar...

...dag, började med en fantastisk cykletur med glad kompis.
Den avlöstes av kaffe och kladdkaka på altanen i solen.....Mysfaktor = H Ö G !

Därefter följde en lugn shoppingrunda som fick ta tid. Egentligen hatar jag att just "shoppa" , men nu gick tillochmed det bra! Väl hemma igen får jag  ett telefonsamtal, som innebär en STOR förändring....till det bättre, ska tilläggas.



Jag är nu inte lägre ensam, jag är någons och jag tror aldrig förut att jag har känt mig så lycklig över att vara det!


Mållös och...

...förvirrad....

Kan det vara såhär?
På riktigt?

Allt stämmer.....mer och mer.....skrämmer lite...kittlar skönt....värmer samtidigt.
Jag ska försöka, verkligen...för såhär bra vill jag må så länge jag andas!


Jag SKA lära mig att surfa - så är det bara!

Jag lever...



...min dröm!
Fast jag börjar inse att den är verklig!

Äntligen!

Sol i sinne...


Att surfa på livets våg...



Jag är så jävla GLAD!

Jag börjar lära mig det jag föresatt mig nu...och förvånas över hur skön den känslan verkligen är!
Kan ju säga att jag inte klarat det helt på egen hand....Hjälp behöver man alltid.
Jag ler....åt mycket nuförtiden....barnen på jobbet, kollegorna som får mig att vara mig själv, på riktigt,
ett pip i mobilen, ett telefonsamtal, korta - ibland längre möten.

Kort sagt - jag mår bra och jag kan ärligt säga att jag förtjänar det!

Välkommen tillbaka Säs!

Om Du bara visste hur mycket jag har saknat Dig!

Du är en del av det som just nu berikar mitt liv...och jag är så tacksam för att just Du finns!

Puzzi Muzzi McMorot ; )

m



Ord är överflödiga ibland - som just här och just nu!