TRÖTT...

...som 17! Helt sjukt!!

Fick trevligt samtal från A och besök av bästa vän. Vi skulle boka ego-stund på nätet, men det gick ingé vidare, så vi tog en mysig promenad och la oss och solade när vi kom fram....pratade om livet. Promenerade lite till, handlade, hem och lagade mat och bakade, åt och la mig i soffan....och somnade *zzzzzz*

Fattar ingenting.

 

Jag har det bra i alla fall - och vet Du??
Det är jag faan värd:)

 Mouhahahah!


Idag fick jag höra...

...att jag är härlig! :)

Det var längesedan och jag känner mig knappast sån - MEN, jag vet att jag kan vara det!

Skruvad dag detta...började med en lååång försovning.....slutade sent, hem, sov mera, skulle ha
gått på krogen, men hade ingen som helst lust, så jag sket i det.

Mycket mera mys på hemmaplan : )

Imorgon får jag besök av vän ; )


♥ ∞

En kompis...

...från 'förr' hörde av sig nu ikväll:)och undrade hur det stod till.

Det ÄR så skönt att kunna tala om att jag nu skrattar igen... Ja, knappast hela tiden,
men det är inte längre främmande!

Likväl som tårar har blivit en del av mina dagliga 'rutiner' börjar så sakteliga skratten
också bli det!

Livet går ner - och så går det UPP!

Det är jag tacksam för!

TACK till Er som bryr Er!
 
All min kärlek!

♥ ∞

Fortsatt gråt...

...det är ju själva faan! :(

Fick kvällen 'barnfri' d.v.s min tonåring stack ut med kompisar och skulle sova borta inatt.

Då kan jag släppa allt....och gråter, gråter, gråter. Antar att det renar. Jag är isf sanerad
inombords vid det här laget... Undrar just hur länge till det ska vara så.... ?

Det skulle aldrig bli såhär!

 Det skulle aldrig bli såhär!

  Det skulle aldrig bli såhär!

   Det skulle aldrig....






Forsatt skratt : )

Ja, gårdagen var inte sämre ut skrattsynpunkt....även det via telefon.
Och även då fick jag hålla ihop knäna....
Märkte också att jag skrattar på ett annat sätt än förut.

Men jävlar, så kul vi hade det!

Tack!


Ny dag - MIN dag...

Måste berätta att jag skattade på jobb idag, såpass att jag höll ihop knäna ;)

Jag spelade fotbollsspel med en 7-åring och varje gång jag gjorde mål, sträckte jag händerna upp i luften, gjorde tecknet och sjöng en liten seger-trudelutt.... Grabben verkade mest pinsam....men började efter ett tag att härma mig, vilket fick mig att skratta. Då skrattade han ännu mer och jag skrattade åt att han skrattade. Han var tvungen att sätta sig ner , jag likaså..... så såg vi på varandra och då skrattade vi nästan så vi grät....

Det är sådana ögonblick som jag märker av mer och mer för varje dag nästan och undrar ibland: 'Var fan har jag varit?'  

Ögonblick - sådana samlar jag på!

Gör det - Du med, vetja!




Skrattet...

...har så sakteliga hittat tillbaka till mig : )

Skrattade mycket på jobb förra veckan.

Likaså under ett telefonsamtal igår : )

Det känns nästan som att jag är nybörjare på att skratta,
som om jag inte är riktigt van... Så är det kanske...
Men det känns skönt - i hela kroppen!

Men tårarna...de finns där - ibland när det är 'som minst lämpligt'.
Tårar som fortfarande smärtar, både i mig och när de kommer ut.



Jag har bara en önskan nu - att det som gör ont ska försvinna, för att
aldrig mer komma åter.



A, men, vafaan...

...det är fortfarande ett litet helvete det här...

Jag vill så gärna bli kvitt det!

Men jag antar att jag bara har tiden på min sida - oavsett jag vill det eller inte.

SKIT!

<3

Min dotter kom nyss in till mig där jag ligger på mage tvärs över sängen.....vi pratade lite, om allt...när hon säger:

-När jag blir förälder, vill jag bli som Du!


Har jag lyckats, eller har jag lyckats...?  ;)


Jag har världens mysigaste unge :)

Godnatt ♥


Nu så...

...är Lilla hemma igen : )

Vi gör absolut ingenting!

Rätt soft faktiskt.

Det får bli allt för nu...

Jag har...

...varit uppe sedan 05:30

...kört lånad bil

...lämnat dotter vid färja

...gråtit

...fikat med mamma

...bäddat rent

...pysslat med tvätt

...promenerat

...ätit tonfisksallad

...duschat

...träffat X

...SKRATTAT : )

...sett på TV


Jag är väldigt tacksam för idag!

Jag är så glad för att skrattet inte har glömt hur det är att komma ut!


   :  )       ♥

Min älskade...


...dotter! Tack för att just DU blev min! Du förgyller varje ögonblick i mitt liv! Jag är så stolt över Dig och allt Du gör! Du är den finaste!