Gåvor...



...kan se olika ut. Jag tycker om att ge, men jag har desto svårare att ta emot.
Den senaste tiden har jag fått mycket, både materiella gåvor, men även sådana
man inte kan se, eller mäta... Jag är väldigt tacksam för det och visar det såhär:

Till alla Er, som g e r mig något - all min kärlek och en korg med blommor!

Efter regn...

...kommer solsken heter det visst.....Min sista semestervecka regnade bort....och humöret följde med...
Sedan kom vardagen med alla måsten och borden och jag glömde bort...det som är viktigast...
Jag började intala mig att "det är kanske inte så bra som jag trodde". NU vet jag att jag hade fel och jag är så tacksam för den insikten....allt som behövdes var lite tid...och mycket prat.

Jag tycker om samtal, många, långa och ibland djupa. Jag tycker om att åka bil....många samtal har ägt rum i bilen, på väg...eller helt stillastående.

Jag tycker om innerlighet, närhet, kanske tillochmed utan att vara fysiskt nära, jag vill känna samhörighet...och det gör jag nu!!

GRODA!

Klart jag njuter!



Livet kunde inte vara mycket bättre just nu!

Faktiskt!

Jag är...

...ensam hemma hos mig.....där jag bor.....men, men....det känns lite konstigt allt.

Om några  timmar ses vi igen....och jag längtar redan!

Märkligt!