Kan Du vara så jävla...

...snäll och hoppa ut UR mitt huvud?? 

Ta Dig ett bad eller nåt, vetja!

Tjipp Tjopp


Jag älskar...


...fredagar! Speciellt dem jag spenderar med min mamma.

Idag var vi hos mormor, som var pigg, hon drack kaffe, pratade

och log emellanåt! Jag spexade lite, som jag kan göra ibland.

Sedan åkte vi buss, åt varsin glass och åkte lite mer buss.

Vi handlade och tog en låångpromenad hem i regnet!


Jag är tillfreds - verkligen<3


Mitt hjärta...

...blöder!

Livet händer oss hela tiden, så är det bara....och faktiskt är jag en av dem som tycker
att livets skola är det bästa, den som lär oss allra mest.

Men när livet drabbar en och man inte kan göra någonting åt det - då är det svårt!

Min Lillas hjärta blöder också nu. Livet har drabbat henne. Hon hade inte lärt sig något
om jag hade guidat henne, jag hade aldrig kunnat förbereda henne inför detta som nu
har inträffat.

Jag önskar att jag kunde ta henne i min famn och blåsa bort det onda - men det går inte!

Min.....Min Lilla är STOR!



18 år - fy vad snabbt det går! Vilken tur att vi nästan är jämngamla!

Tjoflöjt och Killevipp

Jag ska...

...skriva en essä på 12 sidor i denna kurs, som handlar om praktisk kunskap.

Ok, jag har skrivit knappt 2 och har jordens idétorka. Ska analysera ett
pedagogiskt dilemma....*gaaahhh*

Jag borde kanske bli bagare istället...? Idag känns det som en god idé.


UT!

För första gången på flera dagar ska jag gå ut.

Känns ju märkligt....tar med mig Liten, utifall.

Jag gillar inte vädret :( Jag älskar hösten jag! Och den har jag ju framför mig, tjohoo!

Gjorde kanske en dum grej igår....vi får se. Kan bli dumt - kan bli 'lifechanging' också, som sagt, vi får se.

Tjo faderullan och hej!

Det goda livet...


In action...


Naaaw

Stövlar på!
Stövlar på!

Att sakna...

...innebär att vara utan, eller lida brist på. Ok, jag lider brist på detta:

*stuga

*gräsmatta/trädgård

*HÖNS

*sol

*skratt

*grillad mat

*bil

*påta i rabatter / kroppsarbete utomhus

*att ta hand om

typ...







Lycka...

...är små, små ögonblick.

Jag har ett sådant precis just nu. Liten ligger i soffan mittemot mig och sover. Hon är vacker - Min Lilla!
Om en vecka fyller hon 18. Hon är glad, härligt klok och hon har ett hjärta av guld! Hon är frisk!

DET, om något, är LYCKA!

Jag behöver inget mer...

Å jag är så...

KLAR!!

Fett duktig tjej!

Satt med mentor ca 4h igår och skrev, diskuterade, vred å vände.....och så fortsatte jag solo i förmiddags och Killevipp, så var jag klar! Fem sidor blev det! Känns kanon!

Däremot värker halsen och ögonen rinner, humöret är lite sisådär med tanke på.....'suck'

Over and out!