Boooring...

...life at the moment!

Noting to look forward to really:(

Everything´s just gray, rainy and boring! Even I...

Jag såg...

...mig själv en snabbis nyss! Hon som är jag - på riktigt!

Har många måsten och några problem att fajtas med just nu, samtidigt som jag bara vill peka finger åt allt och packa väskan och dra.

Jag vill skita i vad folk tycker, tror och säger och bara vara ego!

Jag vill göra som jag vill - just för att jag vill det!

Vaddå jobba? Vaddå städa? Vaddå tvätta? Vaddå passa samtalstider?
Vaddå svara i telefonen? Vaddå laga mat? Vaddå bry mig om? Varför det?

Jag vill också bli tänkt på och brydd om, men just nu skiter jag faktiskt i vilket!

Ska fika med Liten nu och bara tänka på mig själv! Så det så och Killevipp!

Blir så glad...

...när jag märker att det finns HOPP om mänskligheten!
Att det finns genuina människor som har någonting att säga och att dela med sig av!

Det ger mig HOPP, om framtiden och om mig själv!

Jag hoppas - Jag tror!

Det får räcka så och det räcker bra!

Tjipp Tjopp

Små änglar...

...kommer till oss snart!

Bror fyller år imorgon, så han och frugan ska ut på nåt.....vad minns jag inte.
Under tiden ska vi ha de små här.

Tidig dag på jobb, men trivsam.
Ska snart få besök av en Stor ängel också, en gammal vän (som inte är så gammal)
kommer och fikar, det ska bli kul! Vi har inte träffats på.....hmm.....jättelänge!

Helg!

Tjipp Tjopp Killevipp - så det så!