Irriterad och nästan uppgiven...

..ligger jag här på mage i sängen...

Så jävla trött - nästan längtar efter att ha långtråkigt!

Det sker ju saker tamigfaan hela tiden! Man får vara glad om man
hinner sätta sig ner när man ska gå på muggen...

Mötet ikväll blev konstigt och tog bort min längtan att åka iväg, nu känns
det bara bökigt! Faan att jag ska tänka så mycket! Önskar att jag hade en
knapp i pannan som det stog "Off" på...

Nu är det läggdgas!

Tjoflöjt....eller nåt

Stressssaaa.....

Huvudet är fullt med saker som ska tas om hand.

Handlade på väg hem, tvättar nu, måste packa, ska
lämna väskan imorgon efter mötet i stan.

 Liten måste ha käk i skåpen och pengar i plånboken.

Å just det, någon måste ta min rastvakt på fredag!

Så - böckerna till skolan - där, mediciner - där, vänta,  var la
jag mina varma sockor?

Biljetten då? Var la jag den? Jahaa - i mobilen, var?  Jahha, kom det
i förrgår, ja men då måste jag bläddra 43 sms bakåt....


Antar att jag kommer somna gott på bussen upp.... sen när jag kommer
fram, när jag kliver in - då äntligen, kan jag släppa a l l t!



Som jag har längtat!   Tjipp tjopp Killevipp 


Söndagstankar

Brukar ha duktig söndagsångest såhär dags....men inte idag!

Min Lilla har det tufft just nu, med ett syskon på sjukhus....läkarna
verkar inte veta vad det är för fel - och som alla vet är ovissheten
värre än något annat...

Hennes andra syskon är hos oss just nu och jag tror det ger Lilla
lite lugn.

Vi ska snart äta hämtmat till middag, sen blir det till att fortsätta ta det
lugnt i soffan.

Min resa till "Lugnet" kanske inte blir av, p.g.a en bil som inte vill... SKIT!
Men vi får se, kanske åker bilen till doktorn, han också...


Inget tjo och tjim, bara Killevipp

Samtal...

Satt för en gångs skull i soffan ikväll...fastnade för ett
program där fem personer samtalade med varandra,
om sig själva, livet, döden, kärlek och sorg.

DET var riktigt givande! Det ingav hopp på något vis.
De var så innerliga, nakna och avskalade.... Det bästa av
allt var ju att de tog det på allvar, det var inte massa 'blaj'.

Överallt, i alla kanaler, finns det skräpprogram.
Där det dricks, det liggs och det yttre har första och kanske enda prio i programmet.

TACK för att jag fick se något annat - något som har en mening!

Kanske inte Tjipp Tjopp, men absolut Killevipp


Mitt i naturen...

En av de bästa väckte mig idag.

Hon sa: -Kom igen, vi drar ut! Jag hämtar Dig!
Sagt och gjort.










Hade ett härligt tempo, mycket att prata om, men också
skvaller att dela med oss av!
Hon är en god vän, L. Tack för att DU finns!

Tack för idag!

Tjipp Tjopp Killevipp

Så jävla L E S S .....

Vafaan är det här?
Finns det bara idioter utan samvete?

Jag är så jävla less på att tro gott om folk, bry mig om, ägna tid och engagemang - så visar det sig att de är riktiga döskallar!

Jag förstår mig inte på folk! Allvarligt!

Hur är man funtad - när man medvetet sårar någon?

Jag måste ha en personlighet som drar till sig svin - uppenbarligen!

NÖFF på Er - alla jävlar!

Knappast Killevipp...


Igår skrev jag...

...ett brev till föremålet för min ilska....

Åtta hela sidor blev det i all hast! Slarvigt och väldigt argt! Men jag tror det var välbehövligt!
Det kändes lite lättare att andas efteråt.
Jag vill inte fastna i min sorg och min ilska, därför måste
den komma ur min kropp.

Man kan göra på många olika sätt, det vet jag, men igår var dethär det bästa alternativet!
Hade jag gjort något annat hade en käftsmäll legat i topp...

Men varför lägga energi - på en Loser?


Nej tack!

Killevipp för faan! :)

∞  ♥




Jag är SJÄLVKLAR!

Jaa, det är jag!

Jag har aldrig känt mig så.....a l d r i g!
Men jag ska börja tänka så. Det kommer inte att bli lätt....för hur ändrar man ett tänkande som man har haft sålänge man har varit medveten?     Jag har ingen aning!

Jag tror inte på det ens....det där om att jag är självklar.
Jo, okej, i vissa situationer, med tre människor i hela världen har jag en känsla som kan liknas vid att vara självklar - that´s it! 


It´s time to make a change!

Killevipp

∞  ♥


Jag har fått en dotter...

...till :)

Hon är min dotters närmaste vän just nu. Hon är vacker, vältalig, snäll och söt.
Hon delar rum med min Lilla. Vi äter tillsammans, vi samtalar och lär av varandra :)
Just nu är vi tre tjejer i samma säng ; )

Massa Killevipp

∞  ♥

A men, faan vad...

...jag har skrattat idag! :)

Det var riktigt skönt!

Jag har gått och varit arg i ett par dagar.....jag vet precis varför, men det har ändå stört mig, eftersom det inte har velat gå över. Jag är inte van att vara arg - jag brukar tjura mera, (alltså inte tjura som i gråta, utan mer 'sura'.)

Men idag har vi börjat med kursen "Estetiska uttrycksmedel" och vi har haft bild, drama och dans. Det var på dansen jag garvade så jag grät.....Vi skulle vara materia och anti-materia och vi såg ju inte kloka ut någon av oss! Vi är ett riktigt härligt gäng, alla är lika tokiga, vi kan vara oss själva och göra saker som man i andra sammanhang kanske inte vågar!

Idag är det precis 3 veckor kvar till min efterlängtade mini-semester!
Tror Du jag längtar upp, eller...??


Rätt! Svaret är: JAAAAAA!!

Så det så och Killevipp



En kväll med Anders...

...är en bra kväll! På olika håll, men ändå så nära....med vin och prat, prat, prat och skratt! TACK!