Kanske skulle jag...

...skriva något med innehåll, för en gångs skull??
Egentligen känns det alldeles för naket att skriva på svenska, men vafaan....

Känner mig en aning rotlös, osäker och det känns jobbigt, på många sätt.
Vill gärna ha kontroll, på det mesta, men vissa saker kan jag omöjligt styra över, eller - rätt många faktiskt!

Känslor till exempel.....De styr jag inte över - oavsett vilka det är!
Och just nu känns det skitskumt...

Har så mycket i mig som jag vill få ut (tror jag) och nu vill jag bara vara ifred.
Jag längtar  verkligen efter min sten i skogen, inte efter stenen i sig, utan att sitta där och bara vara jag.
Men om jag tänker efter så är det väl en flykt det också, som så mycket annat jag gör.

Jag undrar om jag någonsin kommer att komma dit jag vill med mig själv och mitt liv...
Jag kommer aldrig att sluta hoppas - aldrig!
Jag vill inte nöja mig, jag vill inte luta mig tillbaka, utan mer spotta i nävarna, se mig själv i vitögat och ge järnet!

Nothing - really

Don´t know just what to wright, but it feels like I have to....anyway.

Life´s kind of cool right now, just some minor problems at work.

Miss a couple of friends, quite dear ones actually  = long time, no see type of thing. Feels a bit sad.
Otherwise I´m fine I guess, a bit tired after 8 days of work, 12 hours at work yesterday and nine today. At least I´ve got the upcoming weekend free. Going to spend it with my loveones!

Still I whish for some changes...


K Y F