V å r

...utomhus i alla fall!!

Mitt sinne känns mer som höst... Lite grå, lite kall och naken...sårbar.

Jag vill bort...

...igen!

Undrar vad det är med mig egentligen?
Varför jag känner som jag gör...
Blir förbannad på mig själv
för att jag tror det bästa om människor...!
Kanske skulle jag bli mer skeptisk...?

Ser fram emot en helg tillsammans med min bästa vän,
min man och älskare!

Tack Lilla M för att Du finns!

G R O D A


Jag har...

...ont i skallen :(

Skulle vilja åka bort ett litet tag.
Årstiden visar sin mindre bra sida just nu. Men ändå vill jag inte lämna Sverige.
Jag packar gärna in mig i bilen, med god mat och dryck och bara kör..... Läääänge!

Jag vill ta dagen som den kommer, utan måsten, jag vill promenera och laga mat.
Jag vill sitta på en sten och bara glo. DET vill jag, just nu!

Killevipp!